Hogyan tudok vásárolni?

Hogyan tudok keresni?

Megpróbáltunk mindent megtenni, hogy minél több terméket tudjon megtalálni egyszerűen és könnyen webáruházunkban. Több módja is van, hogy egy adott termék megtaláljon.
Gyártók
Ha kiválasztja a gyártót a listából a főoldalon, akkor elérheti a gyártóhoz tartozó termékek listáját.
Kategóriák
Ha a főoldal tetején kiválasztja a megfelelő kategóriát (pl. szemüvegek, napszemüvegek, kiegészítők) akkor kap egy listát a csoporthoz tartozó termékekről.
A kiválasztott kategóriában a bal oldalon található szűrő segítségével szűkítheti a keresési feltételeket (pl. ár, szín, forma, anyag, stb.).
Keresés
Miután beírta a termék nevét, vagy a gyártó nevét és rányom a keresés gombra rendszerünk megjeleníti a webáruházunkban elérhető terméket vagy termékeket.
Miután beírta a termék vagy a gyártó nevét a keresőbe, az oldalon megjelenik az összes termék, amely a kiválasztott gyártóhoz tartozik.

Paraméterek kiválasztása

A megfelelő szemüveg kiválasztásához meg kell adni a paramétereket. A „További információ”-ra kattintva tudja megnézni a termék részletes leírását, tulajdonságait.
Miután berakta a terméket a „Kosár”-ba, a következő lépésben ki kell választani, hogy mire szeretné használni a lencsét (olvasásra, távollátásra vagy mindkettőre).
Alatta adja meg az adatokat a szemvizsgálati lap alapján (dioptria; amennyiben van, cylinder, tengely, kiegészítés, PD=pupilla távolság).
A következő lépésben válassza ki a szemüveglencsét.

Hogyan vásároljon?

A termék vásárlása a következő módon történik:
1. Válassza ki az Önnek megfelelő keretet, majd kattintson a „Kosárba” gombra. 2. Adja meg a szemvizsgálati lap alapján a lencse paramétereit, majd kattintson a „Tovább” gombra. 3. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő lencsét, majd kattintson a „Kosárba” gombra. 4. A következő lépésben tudja megerősíteni kosarának tartalmát. Amennyiben folytatni szeretné a vásárlást, kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra. Ha szeretné befejezni a vásárlást, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. 5. A következő lépésben tudja kiválasztani a fizetési módot. 6. Legvégül pedig válassza ki, hogy bejelentkezik (amennyiben már van meglévő fiókja), regisztrál vagy regisztráció nélkül vásárol. Ebben a menüpontban kell megadni a szállítási, illetve számlázási adatokat.

Lehetséges fizetési módok

Általunk elfogadott fizetési módok:

Banki átutalás - A fizetés közvetlenül a bankszámlánkra történik. Ennél a fizetési módnál, a közlemény rovatba kérjük írja be a rendelési számot.

PayPal - Több mint 10 éve a PayPal kényelmes és biztonságos internetes fizetési forma. 190 országban, több mint 200 millió PayPal számla létezik. Egyre több online üzlet fogadja el ezt a fizetési módot.

Készpénzes fizetés - a rendelés értékét átvételkor kell fizetni a futárnak készpénzben.

Utánvételes fizetési mód esetén: a rendelést azonnal elkezdjük feldolgozni. A terméknél meghatározott szállítási időt kell figyelembe venni. Banki utalás és PayPal-on keresztüli fizetés esetén az összeg számlánkra való beérkezését követően elkezdjük feldolgozni a megrendelést. A terméknél meghatározott szállítási időt kell itt is figyelembe venni.

Szállítási mód

A kiszállítás futárszolgálaton (MPL) keresztül történik. A csomag kézbesítését a Magyar Posta végzi munkanapokon, 8 és 17 óra között. A futár, ha kérdése merül fel, felhívja Önt a kézbesítés napján a kora reggeli órákban. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a futár hagy egy vinyettát a helyszínen. Az újabb kiszállítást az értesítésen található, vagy a 06-40/31-32-33-mas telefonszámon kérheti. Amennyiben kérdése van a szállítással kapcsolatban, az e-mailben megadott telefonszámon kérhet felvilágosítást. Mód van a csomag nyomon követésére is a következő oldalon: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Válassza ki hogyan szeretne vásárolni

Három lehetőség közül választhat:

  1. Regisztrált felhasználó vagyok – Amennyiben már regisztrált felhasználó, kérjük jelentkezzen be. Ez az opció vonatkozik azokra a vásárlókra, akik korábban regisztráltak az Optilen.hu oldalon. Email címe és jelszava beírásával tud bejelentkezni és megerősíteni korábbi regisztrációját. Itt ellenőrizni tudja a korábban megadott regisztrációs adatokat (szállítási, számlázási adatok), majd a jobb alsó sarokban lévő „Vásárlás” gombra kattintva tudja befejezni a vásárlást. Amennyiben elfelejtette jelszavát, kérjük kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam” opcióra.
  2. 2. Új ügyfél vagyok, regisztrálni szeretnék – 2. A regisztráció által követni tudja megrendelése állapotát, értesítjük Önt az új promóciókról, akciókról.
  3. Regisztráció nélkül vásárolok – Az opció kiválasztása után adja meg elérhetőségét, valamint a szükséges szállítási adatokat és kattintson a jobb alsó sarokban lévő „Vásárlás” gombra. Ezt az opciót választva nem tudja követni megrendelése állapotát.


Megjegyzés - Ha a szállítási cím egy üzlet, cég, kérjük töltse ki a "cégnév" mezőt az adatok megadásakor. Ezzel segítik a futár munkáját, mert néhány esetben visszaérkeznek hozzánk a megrendelések, azzal a jelzéssel, hogy nem találták meg a címet kézbesítéskor.

Megerősítő e-mail

Közvetlenül a vásárlást követően küldünk Önnek egy visszaigazoló emailt a megrendelésről.



Ellenőrizze megrendelése állapotát

Közvetlenül azután, hogy a megrendelés megtörtént, Önnek lehetősége van ellenőrizni megrendelése állapotát (amennyiben regisztrált felhasználó és bejelentkezett a saját fiókjába).

A megrendelés állapotát a rendelések között tudja ellenőrizni.

A megrendelés állapota a következő lehet:

Új - a megrendelést még nem kezdtük el feldolgozni vagy várjuk, hogy a megrendelés értéke megérkezzen a számlaszámunkra, amennyiben átutalást választottak a fizetési módnál.

Folyamatban - elkezdtük feldolgozni a megrendelést. Már készül a megrendelés vagy várjuk, hogy a megrendelt termék megérkezzen webáruházunkba a gyártótól.

Elküldött - a megrendelést átadtuk a futárszolgálatnak.

Törölt - Ön által vagy az Ön általi kérésre töröltük a megrendelést.