Szállítási feltételek

Szállítási költségek:

  • Futár (MPL) – PayPal: 990 Ft
  • Futár (MPL) – Banki átutalás: 990 Ft
  • Futár (MPL) – Utánvétel: 1390 Ft


Megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja megrendelését. Általános teljesítési határidő termékenként változik, a termék adatlapon feltüntetésre kerül. Mindez csak becsült határidő, mivel a termékek gyártása változó határidőt vehet igénybe. A szállítási idő munkanapban értendő. A szállítási határidő, csak tájékoztató jellegű, amelyre meg kellene érkeznie a küldeménynek. A gyártótól megrendelt terméket a gyártó által megtörtént szállítás után tudjuk teljesíteni. Így az oldalon feltüntetett határidő módosulhat. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Az üzlet nem hajtja végre a nagykereskedelmi megrendeléseket. Fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítjuk 45 munkanapon belül, annak az ügyfélnek a megrendelését, aki üzleti tevékenységet folytat, vagy a rendelés összértéke meghaladja az 72500 Ft-ot.



Termék visszaküldése

Reklamáció esetén, kérjük, adjon rövid leírást a hibáról, valamint csatolja a számlát. A terméket -melyre a reklamáció irányul- küldje ajánlott csomagként az Kodano.hu internetes áruházunk címére. Az Kodano.hu-nak nem áll módjában utánvétes csomagot átvenni. A visszaküldés díja minden esetben a vevőt terheli. Reklamációt csak akkor fogadunk el, ha a szemüveg sértetlen, eredeti állapotban (kereskedelmi értéke nem változik) érkezik vissza hozzánk.



Termék panasz

Reklamációt a megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül tudunk elfogadni.

Az Kodano.hu internetes áruház nem veszi figyelembe a következő reklamációkat:

  • - Az ügyfél által, a rendelés során elkövetett hibák esetén (pl: rosszul megadott szemüveglencse paraméterek).
  • - Túl régen volt vizsgálaton szemész orvosnál ill. optikusnál. Legalább félévente végezzen látásvizsgálatot megfelelő szakemberrel szemüveg viselés esetén, valamint első szemüveg vásárlásakor feltétlenül!
  • - Nem rendeltetésszerű használat esetén. A lencse vagy a keret mechanikai sérülése esetén, melyek az ügyfél hibájából adódnak.

A reklamációt az érintett termék kézhezvételét követő 20 munkanapon belül vizsgáljuk ki. Amennyiben a reklamációt elutasítottuk a terméket az ügyfél saját költségein tudjuk visszajuttatni, vagy személyesen átveheti az Kodano.hu irodájában a reklamáció beérkezésétől számított 14 napon belül.



Szállításkor felmerülő problémák

Abban az esetben, ha a futárszolgálat nem megfelelően teljesíti a szállítást, panaszt tehet telefonon (06-46/784-214) , illetve írásban (kapcsolat@kodano.hu). Felvesszük a kapcsolatot a futárszolgálattal és jelezni fogjuk az ügyfél panaszát. A panasz kivizsgálását követően írásban fogjuk tájékoztatni. A csomagok kézbesítés az MPL – Magyar Posta Logisztika végzi munkanapokon 8 és 17 óra között. A következő linken a csomag ragszáma segítségével nyomon tudja követni csomagját: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes